مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-12سياسي

دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه در جریانات اخیر دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه بود، گفت: ولی مردم بار دیگر نقشه دشمن را نقش بر آب کردند زیرا ما رمز پیروزی این انقلاب را دریافتیم که اسلام و وحدت آحاد ملت رمز پیروزی .

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه در جریانات اخیر دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه بود، گفت: ولی مردم بار دیگر نقشه دشمن را نقش بر آب کردند زیرا ما رمز پیروزی این انقلاب را دریافتیم که اسلام و وحدت آحاد ملت رمز پیروزی و در ادامه نیز رمز بقای این نهضت است.

بهروز جلایی در گردهمایی بزرگ صیانت از حریم عفاف و خانواده در حضور شهروندان بندر انزلی، اظهار کرد: نقشه دشمن در جریانات اخیر ایجاد دو قطبی در جامعه بود در حالی که معتقدین به حجاب و چه آنهایی که حجاب عرفی را در حد شرعی رعایت می کنند در کنار هم این نقشه دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ما قرار است این نهضت را به تبعیت از امام و شهدا به دست صاحب و وارث اصلی آن حضرت حجت بن الحسن (عج) تقدیم کنیم، افزود: مسئولین هم در کنار شما و با گرفتن روحیه و انگیزه از اجتماع شما بر این اعتقادات و بر این مطالبات پافشاری خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی است

دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی است