مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:252023-07-06فرهنگي

نمایشگاه های عفاف و حجاب در البرز برون سپاری نشود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه نمایشگاه های اسلامی عفاف و حجاب برون سپاری نشود، گفت: اداره کل ارشاد ناظر بر برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جابری انصاری عصر پنجشنبه در جلسه هیئت اندیشه ورز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی هفته عفاف و حجاب 1402 ابلاغی از وزارت کشور، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور ناظر و پیگیر روند برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب در استان هستند و سازمان صمت و اتحادیه باید با نظارت ارشاد نسبت به برگزاری نمایشگاه ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: صمت و اصناف از برون سپاری براری برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب خودداری کرده و رأسا در این زمینه ورود پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرزتصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نقش نظارتی خود را با جدیت دنبال خواهد کرد.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه استقبال زیادی برای برگزاری نمایشگاه های عفاف و حجاب تحت عنوان رویدادهای فروش تولیدات اسلامی وجود دارد، به منظور ساماندهی فعالیت های این حوزه و جلوگیری از موازی کاری، سازمان صمت و اتحادیه موظف شده اند که نسبت به برگزاری این رویدادها بر اساس بانکی که از فعالان این عرصه دارند، اقدام نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه های عفاف و حجاب در البرز برون سپاری نشود

نمایشگاه های عفاف و حجاب در البرز برون سپاری نشود