مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:182023-07-10اجتماعي

پیگیری حقوقی توقف پتروشیمی مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست ، ایرج حشمتی در خصوص آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی میانکاله، اظهار کرد: بر اساس سوابق موجود در سازمان حفاظت محیط زیست، در تاریخ 31 اردیبهشت سال 1401 در نامه ای به مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرآباد اعلام شده که این سازمان با اجرای پروژه در گزینه مکانی پیشنهادی مخالفت کرده است؛ همچنین در نامه های متعددی به مجری اعلام گردیده از هرگونه عملیات اجرایی قبل از اخذ مجوز ارزیابی زیست محیطی اجتناب کند.

وی افزود: بنابراین هرگونه عملیات اجرایی قبل و بعد از ابلاغیه مورد اشاره مغایر با بند الف ماده 38 قانون برنامه ششم توسعه کشور است.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: با این وجود، گزارش های میدانی حاکی از ادامه فنس کشی زمین محل احداث پروژه که مصداق شروع عملیات اجرایی است.

حشمتی تصریح کرد: دستور پیگیری های قضایی و حقوقی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران ابلاغ شده که بر اساس آخرین اطلاعات واصله از این اداره کل، پیگیری های قضایی و حقوقی به صورت رسمی در سطح دادستانی شهرستان بهشهر و دادستانی استان مازندران آغاز شده است که امیدواریم با توجه به حساسیت های زیست محیطی موجود، در اسرع وقت رسیدگی و ضمن توقف عملیات اجرایی از هرگونه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری حقوقی توقف پتروشیمی مازندران

پیگیری حقوقی توقف پتروشیمی مازندران