مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 20:152023-06-28سياسي

اصناف در صف مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی هستند


اصناف در اقتصاد، فرهنگ، سلامت، آموزش و تعلیم و تربیت نقش مهمی را برعهده دارند؛ چراکه ارتباط گسترده ای با جامعه دارند و ما باید جایگاه آن ها را شناخته و دیدگاه خودمان را نسبت به این گوهری که داریم حرفه ای تر کنیم.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صمت لرستان گفت: اصناف در اقتصاد، فرهنگ، سلامت، آموزش و تعلیم و تربیت نقش مهمی را برعهده دارند؛ چراکه ارتباط گسترده ای با جامعه دارند و ما باید جایگاه آن ها را شناخته و دیدگاه خودمان را نسبت به این گوهری که داریم حرفه ای تر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن جعفری هفتم تیرماه در همایش ملی روز ملی اصناف که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دفاع مقدس اصناف همت خود را در دو جبهه جان و مال به معنای واقعی کلمه نشان دادند و بعد از آن نیز در دوران توسعه و آبادانی و در بلایای طبیعی مانند سیل و حتی در ادامه تحریم های دشمنان نظام با سربلندی برای تقویت کشور با تمام توان همکاری کردند.

وی تصریح کرد: اصناف حتی در ایام کرونا هم از کمک به مردم غافل نشدند و به خاطر حفظ سلامت آن ها واحدهای صنفی خود را تعطیل و متحمل ضرر و زیان شدند اما ثابت کردند برای حفظ سلامت مردم همراه و همیار مسئولان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف در صف مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی هستند

اصناف در صف مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی هستند