مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-03سياسي

جشن ازدواج آسان بیش از 100 زوج جوان در استان بوشهر برگزار شد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: از ابتدای دهه امامت و ولایت تا کنون بیش از 100 زوج جوان از سراسر استان بوشهر زندگی مشترک خود را در قالب ازدواج آسان آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقیه زنگنه نژاد یکشنبه شب در جشن ازدواج آسان 20 زوج در شهرستان گناوه در قالی برنامه های جشن وصال با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: در دهه امامت و ولایت با برنامه ریزی ستاد جوانی جمعیت استان بوشهر جشن ازدواج آسان و واگذاری زمین در قالب قانون جوانی جمعیت اجرایی شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر افزود: خدا را شاکریم که در چهارمین شب در این برنامه در شهرستان گناوه جشن وصال 20 زوج جوان برنامه ریزی و تدارک دیده شده است.

وی گفت: از ابتدای دهه امامت و ولایت امسال تا کنون که چهارمین شب این دهه مبارک است، بیش از 100 زوج جوان در شهرستان های مختلف از سراسر استان بوشهر زندگی مشترک خود را در قالب ازدواج آسان آغاز کردند.

وی بیان کرد: بر اساس آموزه های دینی و آیات الهی، بهترین خیر و کارهای نیک برای هر جامعه و امتی ازدواج، تشکیل خانواده و ازدیاد نسل است.

وی بیان کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز نسبت به امر مهم ازدواج به خصوص ازدواج بهنگام جوانان و تشکیل خانواده جوان و رسیدن به جامعه ای جوان و پویا و تأکیدهای فراوان شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن ازدواج آسان بیش از 100 زوج جوان در استان بوشهر برگزار شد

جشن ازدواج آسان بیش از 100 زوج جوان در استان بوشهر برگزار شد