مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 04:052023-07-04بين الملل

با هرآنچه مقدور است مجاهدان فلسطینی را یاری کنیم


سخنگوی نُجَباء در پیامی در واکنش به تحولات جنین خواستار آن شد که با گلوله و هرآنچه مقدور است مجاهدان فلسطینی را یاری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به یورش ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در پیامی نوشت: آنچه امروز در جنین و سایر اراضی اشغالی جریان دارد، حاکی از شجاعت و قدرت فرزندان مجاهد در فلسطین عزیز است.

مهندس نصر الشَمَّری سکوت حاکم بر امت اسلامی و عربی در قبال تعدی به خون و مقدسات فلسطینیان را دردآور توصیف و تأکید کرد: امروز در پیشگاه الهی بر همه واجب است که تمامی توان خود را در حمایت از فلسطین به کار ببندند؛ از اعلام موضع و اظهار نظر گرفته تا شلیک گلوله.

الشَمَّری با انتشار پیامی توییتری، پشتیبانی حداکثری از ملت فلسطین در نبرد علیه اشغالگران صهیونیست را وظیفه ای همگانی خواند.

لازم به ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد روز گذشته به جنین و اردوگاه آن در کرانه باختری حمله ور شده اند.

پیش از این نیز، صالح العاروری نایب رییس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه ماهواره ای الاقصی تاکید کرد: این جنایتی دیگر از سوی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین است که نشانه های آن در جنین کاملاً واضح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرآنچه مقدور است مجاهدان فلسطینی را یاری کنیم

با هرآنچه مقدور است مجاهدان فلسطینی را یاری کنیم