مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-21بين الملل

کمپین جهانی اقتصادی علیه هتاکی به مقدسات شکل گیرد


رییس پارلمان عربی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد، خواستار اقدام عملی علیه سوئد شامل قطع روابط و تحریم کالاهای این کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، رییس پارلمان عربی ضمن محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد، خواستار اقدام عملی علیه سوئد شامل قطع روابط و تحریم کالاهای این کشور شد.

عادل بن عبدالرحمن العسومی، رییس پارلمان عربی اقدام مقامات سوئدی در دادن مجوز به یکی از تندروها برای آتش زدن نسخه ای از قرآن کریم برای بار دوم را به شدت محکوم کرد.

العسومی در بیانیه ای از کشورهای عربی خواست تا روابط دیپلماتیک با سوئد را قطع، کالاهای تولیدی اش را تحریم و به این کشور سفر نکنند، وی همچنین خواهان کارزار جهانی تحریم اقتصادی به رهبری کشورهای عربی و اسلامی برای اعمال فشار به منظور متوقف سازی این هتک حرمت ها و اهانت به احساسات مسلمانان و مقدسات شان شد.

رییس پارلمان عربی در پایان ضمن تمجید از موضع دولت عراق در قطع روابط دیپلماتیک و اقتصادی با سوئد، تاکید کرد: موضع ثابت پارلمان عربی تاکید بر اهمیت گسترش ارزش های تسامح و همزیستی مسالمت آمیز میان ادیان و احترام به نمادها و مقدسات و رد کینه و افراط گرایی است.

این در حالی است که الازهر هم پیش از این در بیانیه ای اعلام کرد که دعوت به تحریم کالاهای سوئدی به عنوان حمایت از قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین جهانی اقتصادی علیه هتاکی به مقدسات شکل گیرد

کمپین جهانی اقتصادی علیه هتاکی به مقدسات شکل گیرد