مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:002023-07-22سياسي

راه اندازی سامانه ارائه خدمات نظام مهندسی برخط (آنلاین) در آبادان


شهردار آبادان در نشست با نایب رییس سازمان نظام مهندسی خوزستان گفت: سیستم ها باید به شکلی طراحی شود که به کاهش مراجعات حضوری، تسهیل کار برای شهروندان و متقاضیان و پیشگیری از وقوع هر نوع فساد در حوزه شهرسازی بیانجامد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان،یاسین کاوه پور شهردار آبادان،در نشست با نائب رییس سازمان نظام مهندسی استان خوزستان،رییس نظام مهندسی شهرستان آبادان و مسئول انفورماتیک شهرداری آبادان که به منظور راه اندازی خدمات برخط (آنلاین) سازمان نظام مهندسی در شهرداری آبادان، برگزار شد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد:در خصوص حادثه تلخ متروپل از لحاظ مهندسی و ساخت و ساز،مطالعات و کارهای خوبی انجام شده اما به موضوعات شهرسازی و مدیریت شهری تاکنون پرداخته نشده است و جا دارد در این زمینه اقداماتی صورت گیرد و پیوست هایی برای ارائه ، تهیه شود.

شهردار آبادان افزود:یکی از ضعف های موجود در ضوابط شهرسازی و طرح های تفصیلی عدم توجه به موضوعات توپولوژی است و صرفا بعضی آیتم ها همچون عرض گذر در نظر گرفته می شود که این به تنهایی نمی تواند جوابگو باشد چرا که باید موقعیت محل هم مدنظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه ارائه خدمات نظام مهندسی برخط (آنلاین) در آبادان

راه اندازی سامانه ارائه خدمات نظام مهندسی برخط (آنلاین) در آبادان