مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-25بين الملل

نگاهی به 3 رویداد اخیر که موجب هراس شدید صهیونیست ها شد


اشغالگران صهیونیست در یک هفته اخیر با سه رویداد امنیتی مواجه بودند، مواردی که هر کدام به تنهایی می تواند به یک معضل بزرگ برای تل آویو تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اعتراضات گسترده در جولان اشغالی، تنش در مرز با لبنان، همراه با عملیات های ضد صهیونیستی در کرانه باختری، موجب هراس و نگرانی تل آویو شده و به اذعان رسانه های اسراییلی، همه این ها انعکاس از یک واقعیت، آن هم ضعف کابینه بنیامین نتانیاهو دارد.

در تاریخ 30 خرداد دو فلسطینی در ورودی شهرک صهیونیست نشین عیلی در شمال رام الله در یک عملیات بی نقص چهار صهیونیست را به هلاکت رساندند.

سپس صدها شهرک نشین به روستاهای فلسطینی ها یورش برده و صدها خانه و خودرو را آتش زدند.

در بلندی های جولان، چهار غیرنظامی در درگیری های خشونت آمیز بین پلیس و اعضای جامعه دروزی به دلیل مخالفت با ساخت توربین های بادی به شدت مجروح شدند.

همان زمان منابع رسانه ای اسراییلی می گویند که نیروهای حزب الله در منطقه هاردوف و در نزدیکی نظامیان صهیونیست اقدام به برپایی دو چادر کرده اند.

در ظاهر این اتفاقات ارتباطی با یکدیگر ندارند، اما همه آن ها در یک چیز مشترک هستند و همگی بر ضعف کابینه نتانیاهو اشاره دارد که هیچ کنترلی بر اوضاع داخلی و خارجی ندارد و ائتلاف کابینه به شدت مشغول اصلاحات قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به 3 رویداد اخیر که موجب هراس شدید صهیونیست ها شد

نگاهی به 3 رویداد اخیر که موجب هراس شدید صهیونیست ها شد