مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-11بين الملل

سرکوب تظاهرات هزاران نفری علیه نتانیاهو و بازداشت 42 معترض+ویدئو


درگیری معترضان صهیونیست به تصویب بند اصلی لایحه جنجالی نتانیاهو با پلیس رژیم صهیونیستی، صبح امروز به خشونت کشیده شد و دست کم 42 معترض بازداشت شدند.

-    پارلمان رژیم صهیونیستی، دوشنبه شب (10 جولای)، با وجود اعتراضات گسترده صهیونیست ها، در نخستین قرائت لایحه موسوم به اصلاحات قضایی کابینه این رژیم، بند اصلی این لایحه بحث برانگیز که به موجب آن، اختیارات دادگاه عالی محدود می شود را تصویب کرد.

قرار است این لایحه برای بار دوم و سوم نیز در پارلمان ارائه شود و در صورت تصویب در دو نوبت دیگر، اجرایی و نهایی خواهد شد.

معترضان به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو که آن را کودتا علیه دموکراسی می دانند، در واکنش به تصمیم شب گذشته کنست، اعلام کردند که امروز (سه شنبه، 11 جولای)، بر شدت اعتراضات سراسری خود در فلسطین اشغالی خواهند افزود تا از این راه بتوانند مانع تصویب این لایحه در قرائت دوم و سوم شوند.

از صبح امروز نیز اعتراضات سراسری و نافرمانی در فلسطین اشغالی آغاز شد و شمار زیادی از تظاهرات کنندگان با آمدن به خیابان ها اقدام به بستن جاده های اصلی و آتش زدن لاستیک خودروها کردند وخواستار توقف روند تصویب لایحه اصلاحات قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکوب تظاهرات هزاران نفری علیه نتانیاهو و بازداشت 42 معترض+ویدئو

سرکوب تظاهرات هزاران نفری علیه نتانیاهو و بازداشت 42 معترض+ویدئو