مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-09اقتصادي

بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده ای سامان تا پایان امسال


30 میلیارد اعتبار برای اجرای پایگاه امداد و نجات جاده ای سامان اختصاص یافته و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد تقی گنجعلی اظهار کرد: از محل اعتبارات سفر رییس جمهور 30 میلیارد ریال برای اجرای پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی طرح پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر این شهرستان که عملیات اجرایی ساخت آن به تازگی با زیربنای 750 مترمربع در سه طبقه بین روستاهای چلوان و چم زین آغاز شد، به 20 درصد رسیده است.

گنجعلی با اشاره به تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری و تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان برای پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر سامان افزود: این طرح تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری می شود.

وی بیان داشت: مرکز جامع سلامت روستای چم چنگ با 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان سامان و کمک های خیران نیک اندیش تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری می شود.

گنجعلی تکمیل فضاهای ساختمانی در شهرستان سامان را ضروری دانست و یادآور شد: برای تکمیل و توسعه فضاهای فیزیکی مرکز بهداشت روستای سوادجان شهرستان سامان با 15 سال قدمت 10 میلیارد ریال از اعتبارات شهرستان سامان اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده ای سامان تا پایان امسال

بهره برداری از پایگاه امداد و نجات جاده ای سامان تا پایان امسال