مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 21:352023-06-26اقتصادي

توسعه و تکمیل پروژه فاضلاب گناوه به اعتبار ملی نیاز دارد


توسعه و تکمیل پروژه فاضلاب گناوه به اعتبارات ملی نیاز دارد که پیگیری و رایزنی در این زمینه مؤثر خواهد بود.

- گناوه- مدیر آب و فاضلاب گناوه گفت: توسعه و تکمیل پروژه فاضلاب گناوه به اعتبارات ملی نیاز دارد که پیگیری و رایزنی در این زمینه مؤثر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالعزیز عبدالهی عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران شهرستان گناوه به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب با اشاره به عملکرد این اداره در سه ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: در بخش اصلاح و نوسازی شبکه های توزیع آبرسانی در شهرستان در روستای مال قائد به طول 50 متر، خیابان نوروز آباد 40 متر، شبکه توزیع آب خیابان سپهر 110 متر، روستای کوهک 20 متر، تأسیسات آبرسانی امامزاده 60 متر، خیابان بازار 200 متر و در روستای مال خلیفه ای به طول 40 متر توسعه شبکه در سه ماه اخیر انجام شده است.

مدیر آب و فاضلاب گناوه افزود: در بخش توسعه شبکه آب نیز در روستای کمالی 100 متر، خیابان حرم به حرم 300 متر، بلوار امام علی 80 متر، شهرک الغدیر 40 متر، محله امید 170 متر،،خیابان ثبت احوال 30 متر، روستای سر بست 40 متر، روستای مال خلیفه ای 40 متر و روستای چم شهاب 100 متر توسعه شبکه آب انجام شده است.

وی گفت: 365 میلیون تومان اعتبار برای اصلاح، نوسازی و توسعه شبکه های توزیع آبرسانی در این هفت روستا و 9 منطقه شهری هزینه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و تکمیل پروژه فاضلاب گناوه به اعتبار ملی نیاز دارد

توسعه و تکمیل پروژه فاضلاب گناوه به اعتبار ملی نیاز دارد