مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-07سياسي

50 ایستگاه صلواتی و موکب محتوایی ویژه غدیر در قشم برپا شد


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر شهرستان قشم گفت: 30ایستگاه صلواتی و 20 موکب محتوایی و پذیرایی در سطح شهر شهر قشم به مناسبت عید غدیر خم برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مسلم کریمی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران بیان داشت: امسال با کمک و حمایت دفتر امام جمعه، فرمانداری، سازمان منطقه آزاد، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، شهرداری، شورای اسلامی شهر، تبلیغات اسلامی، جمعیت هلال احمر، مرکز انتقال خون، شورای هیات های مذهبی، جهاد کشاورزی، ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار نیروی دریایی سپاه (ندسا) در قشم این ایستگاههای صلواتی و موکب های محتوایی و پذیرایی ویژه عید غدیر باشکوه تر از همیشه در این شهرستان مرزی برپا شده است.

وی ادامه داد: ارایه خدمات اجتماعی و انواع مشاوره و پذیرایی از اقدامات و فعالیت های این ایستگاههای صلواتی و موکب های پذیرایی به شمار می رود.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر شهرستان قشم از بازسازی و بازخوانی واقعه غدیرخم با خطبه خوانی و اجرای برنامه های نمایشی همزمان با این عید سعید از ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه (16 تیر 1402) از امام زاده سید مظفر (ع) به سمت بلوار خلیج فارس در کنار بندر مسافری شهید غلامشاه ذاکری این جزیره خبر داد و گفت: واقعه غدیر خم سند افتخار شیعه است و باید به عنوان عید ولایت هر سال نسبت به سال های گذشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 ایستگاه صلواتی و موکب محتوایی ویژه غدیر در قشم برپا شد

50 ایستگاه صلواتی و موکب محتوایی ویژه غدیر در قشم برپا شد