مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-26فرهنگي

«یاما ها 1000» از امشب روی صحنه می رود/ رونمایی از پوستر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از موفقیت نمایش کمدی عاشقانه «هوندا آدیداس» و فروش بلیت تمام ظرفیت های این نمایش در 29 شب از 30 شب اجرا، - نمایش یاما ها 1000 به کارگردانی اشکان درویشی و مجید مختارپور و تهیه کنندگی اشکان درویشی از امشب دوشنبه 5 تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از موفقیت نمایش کمدی عاشقانه هوندا آدیداس و فروش بلیت تمام ظرفیت های این نمایش در 29 شب از 30 شب اجرا، اشکان درویشی با همراهی مجید مختارپور این بار نمایش کمدی یاما ها 1000 را از امشب دوشنبه 5 تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می برد.

نمایشنامه این اثر را صدف راه خدا با برداشتی آزاد از نمایشنامه مهمانسرای دو دنیا نوشته است.

پوستر نمایش کمدی یاما ها 1000 را محمد تقی پور طراحی کرده است.

بازیگران این نمایش به ترتیب حروف الفبا کاظم برزگر، علیرضا دانیال پور، شهرزاد عبدالمجید، مجید مختارپور، داوود معینی کیا، محمود موسوی، محسن نیکوسخن، بازیگر کودک بنیتا اشراقی و با حضور گیتی معینی هستند.

عوامل نمایش یاما ها 1000 نیز عبارتند از تهیه کننده: اشکان درویشی، کارگردان: اشکان درویشی و مجید مختارپور، نویسنده: صدف راه خدا، مجری طرح: موسسه خیریه فرشته های بهشتی به مدیریت مهشید خسروی، دستیار کارگردان: هدیه کفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یاما ها 1000» از امشب روی صحنه می رود/ رونمایی از پوستر

«یاما ها 1000» از امشب روی صحنه می رود/ رونمایی از پوستر