مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-12اقتصادي

قطع برق، هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم آبیاری کشاورزی را افزایش می دهد


عضو هیئت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیشترین آسیب قطع شدن برق در بخش کشاورزی را مربوط به تأسیسات آبیاری دانست و گفت: - ایسنا/البرز عضو هیئت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بیشترین آسیب قطع شدن برق در بخش کشاورزی را مربوط به تأسیسات آبیاری دانست و گفت: قطعی برق می تواند سیستم های انتقال آب را از آب بندی خارج کند و هزینه های تعمیرات و نگهداری را افزایش دهد.

عاطفه پرورش ریزی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص قطعی برق الکتروپمپ ها و به دنبال آن قطع آب زمین های زراعی بیان کرد: در زمان هایی که آب را با پمپاژ به زمین های زراعی می رسانیم یا پمپاژ از چاه ها انجام می شود و یا در شبکه های آبیاری ایستگاه پمپاژ وجود دارد، قطع شدن برق آسیب هایی را به تأسیسات آبی وارد می کند.

عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و گروه مهندسی آبیاری و آبادانی ادامه داد: کشور ما در وضعیت کم آبی است و آب کافی برای زمین های زراعی وجود ندارد و حتی در زمان هایی که برق وجود دارد، آب کافی نداریم که به موقع و به مقدار کافی پمپاژ شود و به زمین های زراعی برسد.

عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر مسئله اصلی ما کمبود آب بوده و قطعی برق نیست، گفت: قطعی برق به تأسیسات آبی آسیب جدی می رساند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع برق، هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم آبیاری کشاورزی را افزایش می دهد

قطع برق، هزینه های تعمیر و نگهداری سیستم آبیاری کشاورزی را افزایش می دهد