مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:152023-07-08سياسي

یک مهمانی محلی با کیک 10 متری ولایت


تب و تاب بچه هیاتی ها و تلاش متولیان کیک 10 متری، حال و هوای محل را طوری غدیری کرده که هم جلوه ای زیبا از ولایت دارد و هم به تک تک ما یادآوری می کند که منزلت این عید فرخنده نه تنها چیزی از نیمه شعبان کم ندارد، - تولدی ولایی با 2500 مهمان حدود 20 نفر که اکثرشان از دوستان و اقوام خانواده بانی هستند و البته تعدادی از بچه هیاتی های محل، در ایستگاه صلواتی مشغولند تا با صلواتی بر محمد و آل محمد، کار برش و تقسیم کیک 150 کیلویی را آغاز کنند.

با پایان نماز مغرب و عشا، کار برش کیک آغاز می شود.

زن و مرد، کوچک و بزرگ و حتی سالمندانی عصا به دست و کودکانی کالسکه سوار آمده اند تا خاطره غدیر امسال را در این ایستگاه صلواتی به یاد بسپارند.

حتی آن هایی که بیمارند و توان ایستادن ندارند هم برای آن که حال و هوای این شب غدیری را نفس بکشند، پشت ایستگاه صلواتی روی صندلی های سیارنشسته و دل سپرده اند به نوای علی علی هایی که از بلندگوهای ایستگاه صلواتی به گوش می رسد.

لحظه لحظه بر تعداد مهمانان افزوده می شود و بانیان کیک بدون آن که نگرانی به دلشان راه دهند، همه چیز را می سپارند به خدا و صاحب اصلی کیک.

  سر و روی خامه ای خادمان، بشقاب ها و چنگال هایی که دسته دسته می روند تا با برشی کیک به دست مهمانان برسند و خلاصه شور و حال حاکم بر ایستگاه، همه و همه نشان از عشقی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مهمانی محلی با کیک 10 متری ولایت

یک مهمانی محلی با کیک 10 متری ولایت