مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:542023-07-03اجتماعي

ورود آفرودسواران و تورهای غیرمجاز به جنگل ابر ممنوع شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: ورود خودروهای آفرود و تورهای غیرمجاز به جنگل ابر ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی نظری، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: برخی افراد با انجام تبلیغات غیرقانونی و بدون اخذ مجوزهای لازم، اقدام به برگزاری تورهای گردشگری می کنند که در مواردی منجر به بروز حادثه و ایجاد مشکلاتی برای گردشگران شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه جنگل هیرکانی ابر در فهرست جهانی یونسکو ثبت شده است و ضوابط حفاظتی خاص خود را دارد، افزود: با هماهنگی های انجام شده با دادستان شهرستان شاهرود و با توجه به غیرقانونی بودن این گونه تورها، از تردد هرگونه خودروی عمومی که فاقد مجوز باشند، خودداری و در صورت استنکاف برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

نظری گفت: برای جلوگیری از صدمات بیشتر به محیط زیست این ناحیه و جلوگیری از معضلات اجتماعی به وجود آمده، از ورود خودروهای آفرود و تورهای فاقد مجوز رسمی به جنگل ابر جلوگیری می شود.

وی افزود: متأسفانه یکی از موارد تخریب جنگل هیرکانی ابر، ورود بیش از ظرفیت و بدون ضابطه خودروهای آفرود به جنگل ابر است که با پیگیری های انجام شده و برگزاری جلسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود آفرودسواران و تورهای غیرمجاز به جنگل ابر ممنوع شد

ورود آفرودسواران و تورهای غیرمجاز به جنگل ابر ممنوع شد