مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-20بين الملل

دیدار اردوغان و رییس امارات


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «رجب طیب اردوغان» رییس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در سفر خود به ابوظبی یک سری توافقنامه مشترک به ارزش 50.

- رجب طیب اردوغان طی سفری به امارات متحده عربی با رییس این کشور دیدار و درباره تقویت همکاری های اقتصادی و توسعه ای بین دو کشور بحث و گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در سفر خود به ابوظبی یک سری توافقنامه مشترک به ارزش 50.

7 میلیارد دلار امضا کرد.

رییس جمهور ترکیه در پایان سفر منطقه ای خود پس از عربستان سعودی و قطر به امارات متحده عربی سفر کرد و با محمد بن زاید آل نهیان رییس این کشور دیدار و گفتگو کرد.

هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه و تعداد دیگری از وزرای این کشور از جمله وزیر انرژی و منابع طبیعی، وزیر دفاع، صنایع و فناوری، رییس دستگاه اطلاعات ترکیه و رییس اداره ارتباطات دفتر ریاست جمهوری این کشور، اردوغان را در این سفر همراهی کردند.

شیخ محمد بن زاید آل نهیان نیز به نوبه خود اعلام کرد که با رجب طیب اردوغان در خصوص ارتقای همکاری های اقتصادی و توسعه بین دو کشور گفتگو کرده است.

محمد بن زاید در این خصوص در توییتی نوشت: از دیدار با رییس جمهور ترکیه در ابوظبی خوشحالم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اردوغان و رییس امارات

دیدار اردوغان و رییس امارات