مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:212023-07-14سياسي

محرم و صفر بهترین فرصت برای تبیین است


محرم و صفر بهترین فرصت برای تبیین جهاد کبیر و دشمن شناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهرم اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار جمعی از مبلغین و طلاب تاکید داشتند که اگر محتوا و شیوه تبلیغی طلاب، متناسب با وضعیت مخاطب نباشد ناموفق خواهیم بود.

وی افزود: نکته دیگر اینکه تبلیغ صرفاً پاسخ به شبهه نیست و طرف مقابل ما، مبانی فکری دارد که باید به مبانی فکری او حمله کرد.

نکته مهم دیگر اینکه تبلیغ بدون روحیه جهادی اثرگذاری لازم را نخواهد داشت و روحانیت باید وسط میدان باشد و اینکه فردای کشور متعلق به قشر جوان و نوجوان است، می بایست ایمانشان محکم و ذهنشان خالی از شبهات باشد.

امام جمعه اهرم ادامه داد: اولویّت حوزه ها، تبلیغ است و در دوره ما این اهمّیّت مضاعف است؛ برای اینکه در دوره ما یک اتّفاقی افتاده است که در طول بیش از هزار سال از صدر اسلام چنین اتّفاقی نیفتاده بود؛ و آن حاکمیّت اسلام بود.

تشکیل سازمانِ سیاسیِ مدیریّتِ کشور در شکل محتوای اسلامی سابقه ندارد.

وی تصریح کرد: وقتی که یک چنین وضعی هست، طبعاً دشمنی های با اسلام شدّت پیدا می کند؛ پس تبلیغ در دوره ی ما اهمّیّت مضاعف پیدا می کند؛ از جهت اینکه در نظام اسلامی پایه و قوام نظام، مردم و ایمان مردم است و اگر چنانچه ایمان مردم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرم و صفر بهترین فرصت برای تبیین است

محرم و صفر بهترین فرصت برای تبیین است