مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 20:152023-07-11اقتصادي

مهلت یک هفته ای ثبت فرصت های سرمایه گذاری ایلام در سامانه وزارت اقتصاد و دارایی


همه دستگاه های اجرایی استان در مدت زمان یک هفته مکلف به بارگزاری اطلاعات مکان های مستعد سرمایه گذاری در سایت وزارت اقتصاد و دارایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه توسعه سرمایه گذاری منجر به ایجاد اشتغال پایدار می شود، همه دستگاه های اجرایی استان را مکلف به بارگزاری اطلاعات مکان های مستعد سرمایه گذاری در سایت وزارت اقتصاد کرد و به مدیران مربوطه مهلت داد ظرف یک هفته نسبت به بارگزاری این اطلاعات اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون 122 طرح در سطح استان با قابلیت سرمایه گذاری توسط دستگاه های اجرایی در سامانه بارگذاری شده اند و جلسه بعدی کارگروه اشتغال این تعداد طرح از نزدیک مورد پایش و بررسی قرار بگیرند.

استاندار ایلام اظهار کرد: از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال می شود و سرمایه گذارانی که طرح های سرمایه گذاری را در محدوده جغرافیایی استان ایلام انتخاب کنند، بدون تعیین وقت قبلی امکان دیدار با استاندار را خواهند داشت.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در حوزه اشتغال احیای واحد های راکد در بخش های مختلف است و در این راستا سال گذشته 58 واحد در حوزه کشاورزی، 36 واحد در حوزه صنعتی و 11 طرح در حوزه گردشگری در سطح استان و در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای ثبت فرصت های سرمایه گذاری ایلام در سامانه وزارت اقتصاد و دارایی

مهلت یک هفته ای ثبت فرصت های سرمایه گذاری ایلام در سامانه وزارت اقتصاد و دارایی