مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-02سياسي

از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بنده به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم و گله مند هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت اسلام خسروپناه صبح امروز در پنجمین اجلاس نظریه پردازی نقد و مناظره و اولین اجلاس سرامدان آموزشی که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، وظیفه علم را جهاد و مبارزه توصیف کرد و گفت: اگر امروز توفیق پیدا می کنیم و نظریه پردازی صورت می گیرد مدیون خون شهدایی است که از جانشان گذشته و در دفاع از کشور جنگیدند.

وی در ادامه تصریح کرد: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید بیش از گذشته به کرسی های آزاد اندیشی بپردازد و به آزاد اندیشی اهتمام بورزد.

در واقع ماموریت کرسی های آزاد اندیشی با شورای اسلامی شدن دانشگاه ها است و باید این شورا کرسی های راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را جدی بگیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: باید آزادانه همراه با منطق و اخلاق نشست هایی با موضوعات علمی، سیاسی، اجتماعی و غیره برگزار شود.

مسئولیت اصلی برگزاری این نشست ها بر عهده معاونت های فرهنگی و دفاتر نهاد رهبری دانشگاه ها است.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم

از وضعیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها راضی نیستم