مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-28سياسي

تشکیل وزارت بازرگانی؛ گامی اساسی برای تحقق شعار سال


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تاسیس وزارت بازرگانی به شرط اجرای صحیح قوانین و حمایت از تولید، می تواند گامی اساسی برای تحقق شعار سال باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تاسیس وزارت بازرگانی به شرط اجرای صحیح قوانین و حمایت از تولید، می تواند گامی اساسی برای تحقق شعار سال باشد.

بهروز محبی نجم آبادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس، اظهار کرد: بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد این لایحه در دستور کار مجلس قرار دارد و به زودی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل وزارت بازرگانی، افزود: واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه، صادرات کالاهای تولیدی و تنظیم بازار سه موضوع مهم در اقتصاد کلان ایران هستند و لازم است یک وزارتخانه مستقل و واحدی برای مدیریت بهتر این سه حوزه تشکیل شود تا هم واردات مواد اولیه بر اساس یک نقشه راه مشخص و با نظارت دقیق انجام گردد، هم به رونق تولید کمک شود و صادرات افزایش یابد و هم قیمت گذاری مناسب و تنظیم بازار به خوبی انجام شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: ما در مجلس ابتدا معتقد بودیم که رییس جمهور می تواند یک قائم مقام جدید برای خود تعریف کند تا با همکاری وزارت های صمت و جهاد کشاورزی، این سه حوزه را مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل وزارت بازرگانی؛ گامی اساسی برای تحقق شعار سال

تشکیل وزارت بازرگانی؛ گامی اساسی برای تحقق شعار سال