مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-22سياسي

پیگیری موضوع کودک و نوجوان با راهبرد اساسی در نهاد کتابخانه ها


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: توجه به مسئله کودک یکی از بحث های اساسی است که موضوع کودک و نوجوان با یک راهبرد اساسی در نهاد کتابخانه ها پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره دو سالانه قصه گویی نهال امید اظهار کرد: توجه به مسئله کودک یکی از بحث های اساسی است که خوشحالیم آنچه به عنوان جهت گیری فعالیت های ما در نهاد مدنظر گرفته شده، منطبق بر خواسته رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه موضوع کودک و نوجوان با یک راهبرد اساسی در نهاد کتابخانه ها پیگیری می شود، گفت: در این راستا چهار برنامه راهبردی تحت عنوان هدهد سفید در نظر گرفته شده است که از جمله آن می توان به کتاب هدهد سفید و همچنین جایزه کتاب هدهد سفید اشاره کرد که داوران آن خود اعضای کتابخانه ها هستند که جشنواره قصه گویی نیز از دیگر برنامه های این حوزه است.

رمضانی ادامه داد: 13 کتابخانه در سراسر کشور مخصوص کودکان و نوجوان فعال بوده که عنوان کتابخانه های هدهد سفید به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: کتابداران ما همواره همراه بوده و فعالیت خوبی در حوزه کودک و نوجوان داشته اند که در جشنواره امسال نیز داوران تاکید داشتند که پیشرفت فعالیت کتابداران در این دوره بالا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری موضوع کودک و نوجوان با راهبرد اساسی در نهاد کتابخانه ها

پیگیری موضوع کودک و نوجوان با راهبرد اساسی در نهاد کتابخانه ها