مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-03ورزشي

میزبانی اسنوکر قهرمانی آسیا؛ نویدی برای روزهای طلایی اصفهان


رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت: احتمالا اصفهان میزبان دو رویداد کشوری دیگر در پایان امسال است.

تأمین و ساخت تجهیزات در سطح حرفه ای و جهانی، - میزبانی اسنوکر قهرمانی آسیا؛ نویدی برای روزهای طلایی اصفهان ایسنا/اصفهان رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت: احتمالا اصفهان میزبان دو رویداد کشوری دیگر در پایان امسال است.

تأمین و ساخت تجهیزات در سطح حرفه ای و جهانی، عموماً باید از خارج از کشور وارد شود و از چالش های اصلی ما در این رشته است.

در گروه A مسابقات، تیم اول ایران با ترکیب سیاوش مزینی، آرمین خداپرست و علی روشنی کیا با تیم های پاکستان، بحرین، قطر و کویت هم گروه بود و در گروه C نیز ایران با امیرسرخوش، علی قره گوزلو و آرمان دیناروند به مصاف هنگ کنگ، عراق و تیم دوم هندوستان رفت که در این میان، آرمان دیناروند تنها نماینده اسنوکر از اصفهان بود.

ایسنا برای بررسی بیشتر شرایط تیم ملی و میزبانی ایران در این دوره از مسابقات با امیرحسین صمدانی، رییس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید: ایسنا: با توجه به میزبانی ایران، رقابت ها چطور برگزار شد؟ میزبانی ایران سطح بالایی داشت و به دلیل کلاس برگزاری، رییس فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر و رییس کنفدراسیون ورزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی اسنوکر قهرمانی آسیا؛ نویدی برای روزهای طلایی اصفهان

میزبانی اسنوکر قهرمانی آسیا؛ نویدی برای روزهای طلایی اصفهان