مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-18ورزشي

تجدید میثاق مدیر عامل جدید باشگاه ذوب آهن با شهدا


نیما نکیسا مدیر عامل جدید باشگاه ذوب آهن کار خود را با حضور در خانه شهیدخرازی و گلستان شهدا آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، نیما نکیسا، مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن در نخستین گام پس از معرفی به عنوان مدیرعامل باشگاه با حضور در خانه سردار شهید والامقام حسین خرازی با مادر این سردار شهید دیدار و برای آغاز به کار در دیار زاینده رود طلب دعای خیر کرد؛ مادر سردار شهید خرازی برای وی و تیم ذوب آهن آرزوی موفقیت کرد.

همچنین مدیرعامل سبزپوشان اصفهانی پس از آن با حضور در گلستان شهدای اصفهان و حضور بر مزار سرداران شهید حاج حسین خرازی و حاج احمد کاظمی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

همکاری ذوب آهن با بسیج ورزشکاران برای شکوفایی ورزش استان مدیرعامل جدید سبزپوشان با سرهنگ وحید رجبی، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و روح الله معظم، مدیرعامل باشگاه  فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

در این جلسه  سرهنگ وحید رجبی با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید باشگاه و تقدیر و تشکر از علی احسانی، مدیرعامل سابق پرتلاش و سخت کوش و بی ادعای باشگاه، در خصوص دغدغه های ورزش استان و انتظارات هیات های ورزشی، نخبگان ورزش و مربیان استعداد پرور و ملی پوشان از باشگاه های بزرگ فرهنگی ورزشی استان با مدیرعامل جدید باشگاه گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق مدیر عامل جدید باشگاه ذوب آهن با شهدا

تجدید میثاق مدیر عامل جدید باشگاه ذوب آهن با شهدا