مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-10اقتصادي

مصرف برق به 72 هزار مگاوات نزدیک شد


مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران میزان مصرف برق کشور در روز جاری را 71 هزار و 987 مگاوات اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در گرم ترین هفته سال جاری قرار داریم و روز یکشنبه 18 تیر ماه رکورد میزان مصرف برق کشور به دلیل گرمای بی سابقه در کشور و افزایش مصرف باز هم شکسته شد.

بر اساس اعلام شرکت مدیریت شبکه برق ایران، وی با تاکید بر اینکه شبکه برق کشور پایدار است، ادامه داد: همه کارکنان صنعت برق برای تأمین برق مطمئن و پایدار نگه داشتن شبکه های برق هموطنان با تلاش بی وقفه در آماده باش کامل قرار دارند.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف برق افزود: برای تأمین برق پایدار اکنون به کمک جدی هموطنان نیازمندیم.

وی گفت: مردم می توانند بدون آنکه رفاه خود را کاهش دهند با اعمال روش های ساده به مدیریت مصرف برق و گذر از این شرایط بحرانی کمک کنند.

سخنگوی صنعت برق ازجمله روش های ساده را در ساعت اوج مصرف که از ساعت 11 تا 17 و 20 تا 23 است از استفاده وسایل برقی پر مصرف اجتناب کنند و یا دمای کولرهای گازی خود را روی عدد 24 تنظیم و یا از دور کند کولرهای آبی استفاده کنند، برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق به 72 هزار مگاوات نزدیک شد

مصرف برق به 72 هزار مگاوات نزدیک شد