مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-29سياسي

بستر جبران عقب ماندگی سنندج در حوزه عمران شهری فراهم شده است


رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج گفت: با تلاش مجموعه مدیریت شهری، پروژه های عمرانی در حال اجرا و بستر جبران عقب افتادگی ها فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ابراهیم آبادی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح شهربازی روباز پارک ملت سنندج که با حضور استاندار کردستان و اعضای شورای شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این افتخار بزرگی است که در شب عید بندگی شاهد بهره برداری از شهربازی هستیم که مردم دهه های 50 و 60 سنندج خاطرات زیادی از آن دارند.

وی با تأکید براینکه بیش از یک دهه است که مردم شهر سنندج چشم انتظار بازگشایی و احیای این پارک هستند، اذعان کرد: در تمام دنیا یکی از جذابیت ها برای جذب گردشگری وجود مراکز خدماتی و تفریحی است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری توسعه اقتصادی را به دنبال دارد، عنوان کرد: امیدواریم قدم هایی که در شورا و شهرداری دور ششم در مسیر توسعه شهر برداشته شده بتواند زمینه رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان را فراهم سازد.

به گفته ابراهیم آبادی، امروز شهر سنندج به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده و با تلاش مجموعه مدیریت شهری و همدلی که در بین اعضای شورا وجود دارد پروژه های عمرانی در حال اجرا بوده و بستر جبران عقب افتادگی ها فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر جبران عقب ماندگی سنندج در حوزه عمران شهری فراهم شده است

بستر جبران عقب ماندگی سنندج در حوزه عمران شهری فراهم شده است