مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-18سياسي

8 یادمان شهدا در استان ایلام امسال به بهره برداری می رسد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: هشت یادمان شهدا در استان ایلام طی هفته دفاع مقدس امسال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسین فولادی صبح روز سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام، گفت: با اهتمام استاندار ایلام در اختصاص اعتبارات لازم تحول چشمگیری در ساماندهی یادمان ها دفاع مقدس را شاهد هستیم به طوری که در هفته دفاع مقدس، هشت یادمان پس از سال ها در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی با اشاره به تلاش های استاندار ایلام برای اختصاص اعتبار به حوزه ی ایثار و شهادت، گفت: اختصاص اعتبارات و تلاش های استاندار ایلام برای ساماندهی یادمان ها و گلزار شهدا فراموش نشدنی است.

سرهنگ فولادی از اختصاص 63 میلیارد تومان به حوزه ی ایثار و شهادت خبر داد و گفت: اختصاص این میزان اعتبار با عنایت های استاندار ایلام برای نخستین بار در کشور بی نظیر بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اضافه کرد: سال ها بود که به دلیل کمبود اعتبار و اختصاص اعتبارات ناچیز به این حوزه، یادمان ها مورد بهره برداری قرار نمی گرفتند اما در این دولت و در استان ایلام، با اختصاص اعتبارات لازم شاهد افتتاح هشت یادمان در هفته دفاع مقدس هستیم که جای قدردانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 یادمان شهدا در استان ایلام امسال به بهره برداری می رسد

8 یادمان شهدا در استان ایلام امسال به بهره برداری می رسد