مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:112023-07-17ورزشي

دانشجویانی که می سازند تا ساخته شوند


حمیدرضا دنیادیده – آنچه پس از انقلاب اسلامی ایران دانشجویان را با نسل های پیش از انقلاب متمایز کرده، میدان داری و حضور به موقع، به جا و به هنگام دانشجویان به عنوان مؤذنان جامعه و پیش قراولان حرکت فرهنگی جهاد است.

سیر تدریجی حرکات و کنشگری های دانشجویان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در ادوار مختلف در قامت نظام آموزش عالی پیوسته نشان داده هر جا که کارها سخت، دشوار و به نظر غیرقابل انجام باشد، آنجاست که دانشجویان به عنوان خط شکنان و پرچم داران میادین فتح، وارد میدان شده و کار ناتمام و غیرممکن را تمام می کنند.

امروز دانشجویان خط امام و حلقه های میانی پیشرفت و آبادانی کشور که متعهد و بسیار مسئولیت پذیر هستند، علاوه بر تبیین مبانی اسلامی، انقلابی، انسانی و اخلاقی در جامعه، نقش محوری و توسعه مدارانه را نیز ایفا می کنند که نمونه آن حضور خودجوش، پرنشاط و مثمر ثمر در مناطق کمتر توسعه یافته و نیازمند توجه در اقصی نقاط میهن است.

روستاهای هم جوار و همسایه والیسرا و خرفکل در شهرستان شفت به عنوان یکی از 31 شهرستان کمتر توسعه یافته کشور، ازجمله مناطقی بوده که در تابستان امسال میزبان یکی از گروه های جهادی موفق و قابل تحسین استان است و ماحصل تلاش ها و برآیند زحماتشان علاوه بر کار فرهنگی، ورزشی و اجتماعی، عمرانی و احیای یکی از بقاع متب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویانی که می سازند تا ساخته شوند

دانشجویانی که می سازند تا ساخته شوند