مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-18سياسي

دولت سیزدهم ضعف های 20 ساله را جبران کرد/لزوم عزل مدیران ناکارآمد


دولت سیزدهم در این 2 سال ضعف و کاستی های 20 سال گذشته را جبران کرده و همچنان با اقدامات جهادی در صدد بهبود معیشت مردم است.

- حمیدرضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم در این 2 سال کارهای مؤثری داشته است به طوری که در همه حوزه ها حرکت های تحولی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: دولت سعی داشته برخی کارهایی که از 20 سال گذشته بر زمین مانده بود را به سرانجام رسانده و زمینه عمران و آبادانی و پیشرفت کشور را در ابعاد مختلف فراهم آورد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی نقاط مثبت دولت را وسیع و گسترده عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات ارزشمند دولت در عرصه سیاست های خارجی بود که در کنار توسعه روابط با بسیاری از کشورها، سعی کرد تا تنش ها را به حداقل رسانده و با بستن قراردادهای مؤثر با قدرت های بزرگ آسیایی و آفریقایی زمینه پیشرفت و توسعه کشور فراهم آید.

ترقی افزود: مردم آثار و برکات سیاست های مؤثر تقویت روابط با کشورهای خارجی را در زندگی خود به شکل مشهود و معلوم مشاهده خواهند کرد و سر سفره مردم نیز آثار آن نمودی آشکار پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه سیاست داخلی نیز در حوزه اقتصادی برخی اقدامات آغاز شده که قطعاً ثمرات آن را در آینده نه چندان دور مشاهده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم ضعف های 20 ساله را جبران کرد/لزوم عزل مدیران ناکارآمد

دولت سیزدهم ضعف های 20 ساله را جبران کرد/لزوم عزل مدیران ناکارآمد