مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-25اقتصادي

بازارسیاه پارکینگ در جریان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی


در شرایطی که برگزاری کنسرت در محوطه های تاریخی به لحاظ امکان آسیب با اما و اگرهایی همراه است، در هفته های اخیر کاخ سعدآباد سه کنسرت را میزبانی می کند که هر کدام جمعیت بالایی را هم پذیرا می شوند.

- در شرایطی که برگزاری کنسرت در محوطه های تاریخی به لحاظ امکان آسیب با اما و اگرهایی همراه است، در هفته های اخیر کاخ سعدآباد سه کنسرت را میزبانی می کند که هر کدام جمعیت بالایی را هم پذیرا می شوند.

ضمن اینکه در شرایطی که فضایی به عنوان پارکینگ برای مخاطبان این کنسرت ها در نظر گرفته نشده است، بر اساس مشاهدات برای مثال در کنسرت علیرضا قربانی محل های پارک اتوموبیل در خارج از محوطه سعدآباد، به قیمت 200 هزار تومان اجاره داده می شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد که ماراتن برگزاری کنسرت در کاخ سعدآباد این روزها برقرار است و بر این اساس، سه کنسرت علیرضا قربانی، در هوای بی چگونگی (با اجرای علی قمصری و سهراب پورناظری) و پرفورمنس تهمورس پورناظری در فاصله ای نزدیک، در این مجموعه فرهنگی تاریخی به روی صحنه می روند؛ این در حالی است که بر اساس تعریف ها و استانداردهای جهانی، در کارکرد کاخ ـ موزه ها اغلب برگزاری کنسرت گنجانده نشده است و برخی کشورها هم برای جلوگیری از آسیب احتمالی به این ابنیه تاریخی، اساسا برگزاری کنسرت را ممنوع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارسیاه پارکینگ در جریان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی

بازارسیاه پارکینگ در جریان برگزاری کنسرت علیرضا قربانی