مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-22اقتصادي

احصاء نیازهای فناورانه از سوی دستگاه های اجرایی یک ضرورت است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:با استفاده از ظرفیت های بنیاد نخبگان استان، دانش بنیانها، دانشگاه ها و شتاب دهنده ها نیازهای اولویت دار استان در حوزه های مختلف برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، اولین نشست هماهنگی رویدادهای اقتصادی حل مشکلات و نیازمندی های حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات استان تهران با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، رییس بنیاد نخبگان استان تهران و جمعی از مدیران استان در بخش صنعت و کشاورزی، به منظور ارائه راهکارهای به کارگیری نخبگان و نیروی انسانی توانمند در استان برگزار شد.

در این نشست، علی مهری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران به ظرفیت دانش در حوزه های مختلف همچون صنعت، کشاورزی و غیره در استان اشاره کرد و افزود: احصاء نیازهای فناورانه از سوی دستگاه های اجرایی در بخش های مختلف یک ضرورت است به ویژه اینکه این دستگاه ها عمدتاً نیاز مشابه دارند.

وی اضافه کرد: به منظور برطرف کردن مسائل و مشکلات اولویت دار استان و همچنین رفع نیازهای فناورانه مشترک، پنج نمایشگاه در حوزه صنعت، گردشگری، خدمات، کشاورزی و دانش بنیان در سال جاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصاء نیازهای فناورانه از سوی دستگاه های اجرایی یک ضرورت است

احصاء نیازهای فناورانه از سوی دستگاه های اجرایی یک ضرورت است