مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-26اقتصادي

نوسازی منطقه 10 با تغییر کاربری140پلاک به پارکینگ و مراکز خدماتی


باتوجه به بافت فرسوده، پرتراکم و ریزدانه این منطقه، نزدیک به 260 پلاک بالای 1000 مترمربع شناسایی شده است که حدود 140 پلاک قابلیت تغییرکاربری به پارکینگ و ساماندهی کاربری های خدماتی هفت گانه مثل میوه و تره بار، - به گزارش فارس، مهدی اخ الصنایع با بیان اینکه بهسازی و احیای بافت فرسوده از اولویت های مدیریت شهری است، گفت: وجود بافت فرسوده، درهم تنیده، ریزدانه و کم عرض بودن معابر از جمله مشکلات این منطقه است که شهرداری برای احیای بافت فرسوده تسهیلات و امتیازات مناسبی را در نظر گرفته است.

شهردار منطقه 10 بیان کرد: شناسایی قطعات بالای 1000 مترمربع، کاربری های وضع موجود، گره ها و موانع کاربری و بارگذاری ها همچنین شناسایی مالکان و ارائه تسهیلات به آنها از نخستین اهداف و اقدامات مدیریت شهری برای بهسازی و احیای بافت فرسوده منطقه است.

اخ الصنایع تأکید کرد: به دلیل قرار گرفتن بیشترین قطعات بزرگ مقیاس در محور خیابان قزوین، تمرکز مدیریت شهری بر ساماندهی، ارتقای کیفیت و کاربری این محور است.

وی افزود: ماهیت کاربری محور خیابان قزوین از گذشته تا کنون تعمیرگاه و فروش قطعات ماشین آلات سنگین بوده و باتوجه به موقعیت جغرافیایی این محور و واقع شدن آن در مرکز شهر، متأسفانه بعد از گذشت سالها هنوز این محدوده ساماندهی نشده است و کسبه با ساختار قدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی منطقه 10 با تغییر کاربری140پلاک به پارکینگ و مراکز خدماتی

نوسازی منطقه 10 با تغییر کاربری140پلاک به پارکینگ و مراکز خدماتی