مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-04بين الملل

پوتین: پیوستن ایران به شانگ های را تبریک می گویم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در نشست مجازی سران سازمان همکاری شانگ های ضمن تبریک به ایران برای پیوستن رسمی به این سازمان تأکید کرد که سازمان همکاری شانگ های متعهد به برقراری نظم جهانی .

- رییس جمهور روسیه تأکید کرد که سازمان همکاری شانگ های متعهد به ایجاد یک نظم جهانی جدید و عادلانه در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در نشست مجازی سران سازمان همکاری شانگ های ضمن تبریک به ایران برای پیوستن رسمی به این سازمان تأکید کرد که سازمان همکاری شانگ های متعهد به برقراری نظم جهانی عادلانه با نقش مرکزی سازمان ملل متحد است.

وی دراین باره افزود: سازمان شانگ های در حفظ صلح، ثبات، توسعه و رشد پایدار کشور های عضو سازمان و تقویت روابط بین مردم مشارکت دارد.

پوتین در ادامه با بیان اینکه در جنگ اوکراین، جنگ هیبریدی علیه روسیه به راه افتاده گفت: از همه شرکای سازمان شانگ های برای حمایت از روسیه پس از وقایع 24 ژوئن (شورش پریگوژین و واگنر علیه ارتش روسیه) قدردانی می کنم.

استقبال هند و چین از پیوستن رسمی ایران به سازمان همکاری شانگ هاینارندرا مودی، نخست وزیر هند امروز (سه شنبه) به عنوان میزبان در ابتدای نشست مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: پیوستن ایران به شانگ های را تبریک می گویم

پوتین: پیوستن ایران به شانگ های را تبریک می گویم