مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 21:402023-06-30اجتماعي

مجتمع آموزشی امدادی هلال احمر البرز در طالقان آماده بهره برداری


مدرسه امداد و نجات البرز در طالقان و سوله آموزشی جوستان برای آموزش های تخصصی برای نجاتگران در رشته های کوهستان، - سیلاب و.

آماده بهره برداری می شود.

علیرضا کلاته در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدرسه امداد و نجات استان البرز در طالقان و سوله آموزشی جوستان برای آموزش های تخصصی برای نجاتگران در رشته های کوهستان، سیلاب، جاده و… آماده بهره برداری می شود.

وی بیان کرد: به منظور ایجاد زیر ساخت مناسب آموزشی استان البرز و جهت بهره مندی نجات گران استان در راستای ارتقای علمی و کسب آموزه های تخصصی، جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان امکان میزبانی دورها را در مجتمع اداری، آموزشی و امدادی جوستان فراهم کرد.

رییس جمعیت هلال احمر طالقان تصریح کرد:: این مرکز ظرفیت پذیرش 40 نجاتگر را با امکانات آموزشی، دارا است و در تلاش هستیم با مساعدت سازمان امداد و نجات و مسئولین استانی بر امکانات و ایجاد شرایط مناسب اسکان برای نجاتگران بیفزاییم تا ضمن ارتقای سطح آگاهی و مهارت نجاتگران، بتوانیم پذیرای سایر استان ها در دوره های تخصصی کشوری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر چشم امید مردم در حوادث هستند برای همین ما باید اعضای آموزش دیده و متخصص داشته باشیم تا بتوانیم به هموطنان خود خدمت بشر دوستانه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آموزشی امدادی هلال احمر البرز در طالقان آماده بهره برداری

مجتمع آموزشی امدادی هلال احمر البرز در طالقان آماده بهره برداری