مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-19ورزشي

معافیت از خدمت «مقدس» سربازی نباید پاداش باشد!


روزنامه «جوان» در گزارشینسبت به معافیت از خدمت بازیکنان تیم ملی والیبال امید کشورمان پس از قهرمانی در جهان واکنش نشان داد و به در نظر گرفتن چنین تصمیمی به عنوان یک «پاداش» انتقاد کرد.

- روزنامه جوان در گزارشینسبت به معافیت از خدمت بازیکنان تیم ملی والیبال امید کشورمان پس از قهرمانی در جهان واکنش نشان داد و به در نظر گرفتن چنین تصمیمی به عنوان یک پاداش انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه جوان در گزارشی با تیتر معافیت از خدمت مقدس سربازی نباید پاداش باشد! نسبت به معافیت از خدمت بازیکنان تیم ملی والیبال امید کشورمان پس از قهرمانی در جهان واکنش نشان داد و به در نظر گرفتن چنین تصمیمی به عنوان یک پاداش انتقاد کرد.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: قهرمانی تیم والیبال جوانان ایران در جهان از آن دست قهرمانی های دلچسبی بود که تا مدت ها از یادمان نمی رود.

یک قهرمانی فراموش نشدنی که در اوج حملات گسترده معاندان و دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی و به خصوص قشر جوان کشورمان رقم خورد تا باز هم تمام دسیسه های دشمنان کشور برای خدشه دار کردن عزت و اعتبار ایران نقش بر آب شود.

برابر قانون سرباز قهرمان حالا بروبچه های تیم والیبال جوانان باید از انجام خدمت سربازی معاف شوند که طبیعی است و این حق قانونی آنهاست و باید از آن برخوردار شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت از خدمت «مقدس» سربازی نباید پاداش باشد!

معافیت از خدمت «مقدس» سربازی نباید پاداش باشد!