مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-18سياسي

کلید حل مشکل مسیل سیلاب محله چابهار قشم در دستان دستگاه قضا


بازگشایی مسیل سیلاب محله چابهار قشم به یکی از وعده های بی سرانجام مسئولین شهرداری قشم تبدیل شده و حالا پس از ماه پیگیری رسانه ها و افکار عمومی شهردار قشم می گوید، - ایسنا/هرمزگان بازگشایی مسیل سیلاب محله چابهار قشم به یکی از وعده های بی سرانجام مسئولین شهرداری قشم تبدیل شده و حالا پس از ماه پیگیری رسانه ها و افکار عمومی شهردار قشم می گوید، کلید حل مشکل مسیل سیلاب محله چابهار قشم در دستان دستگاه قضاست.

طبق بررسی کارشناسان 17 خانه در مسیل سیلاب محله چابهار قرار دارند که در مواقع بارندگی موجب آبگرفتگی کل محله می شوند و به منظور تخریب این منازل مقرر شده شهرداری قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد زمین معوض با تسهیلات و امتیازات ویژه و منحصر به فرد به صاحبان ملک اعطا کند تا فرآیند بازگشایی مسیر سیلاب به سرانجام برسد.

آبان ماه سال گذشته بود.

رییس شورای اسلامی شهر قشم در این باره به ایسنا، گفت: کار شورا و شهرداری قشم با همکاری سازمان منطقه آزاد در بازگشایی مسیل محله چابهار به پایان رسیده و هم اینک توپ در زمین مردم است.

حبیب بازماندگان قشمی در پنجاه و نهمین جلسه رسمی این شورا با اظهار کرده بود: مشکل اهالی این محل برطرف شده و 17 خانه ای که در مسیرلسیلاب قرار دارند باید برای امضای صلح نامه و دریافت زمین جایگزین پیش از ورود قوه قهریه اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید حل مشکل مسیل سیلاب محله چابهار قشم در دستان دستگاه قضا

کلید حل مشکل مسیل سیلاب محله چابهار قشم در دستان دستگاه قضا