مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-18اقتصادي

برپایی نمایشگاه توانمندی های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق


معاون امور اقتصادی استاندار لرستان به شرکت در نمایشگاه توانمندی های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق اشاره کرد و گفت: هر کدام از این نمایشگاه ها که منافع استان را در صادرات بیشتر تامین کنند با قدرت ظرفیت های استان را به نمایش خواهیم گذاشت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سیروس ابراهیمی در حاشیه دومین جلسه توسعه صادرات غیر نفتی استان لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صادرات در کل کشور از طریق چند گمرک محدود انجام می شود و سهم استان ها در این موضوع نادیده گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده پیشنهادهای لازم برای انجام تمام صادرات استان از طریق گمرک لرستان و ارائه راهکارهایی برای ورود واحدهایی که گردش مالی خوبی دارند به استان از طریق اتاق بازرگانی استان، ادارات مرتبط و اداره صمت به عنوان دبیرخانه این کارگروه انجام شود.

معاون امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی مناسب استان،افزود: امیدواریم بتوانیم سهم لرستان را از گردشگری سلامت را نیز داشته باشیم و در این رابطه در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد.

ابراهیمی به شرکت در نمایشگاه توانمندی های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه این دو نمایشگاه به صورت همزمان در تاریخ 10 تا 20 مهرماه سال جاری برگزار می شوند، بنا بر تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه توانمندی های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق

برپایی نمایشگاه توانمندی های اقتصادی لرستان در بلاروس و عراق