مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-10سياسي

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ولی فقیه نماد عینی صراط مستقیم برای امت اسلامی است


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز به جای رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین، ولی فقیه نماد عینی و مجسم صراط مستقیم برای امت اسلامی است و ترجمه اهدنا صراط المستقیم این است که خدایا ما را پشت سر امام و مقتدای عظیم الشان مان ثابت قدم نگهدار.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازقم، امیر کیومرث حیدری درمراسم یادبود رژه باشکوه هوایی و زمینی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در برابر امام خمینی در 19 تیر 58  که پیش ازظهر امروز در سالن اجتماعات باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تاکید دارند، جهاد تبیین است که همواره به سه ویژگی قطعی، فوری و ضروری بودن آن در سخنان خود اشاره می کنند.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تبیین یعنی به زبان بیاوریم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی چه رویدادهای مهمی در جهان و جغرافیای کشورهای مسلمان رخ داده و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی چه ارزش هایی به وجود آورده است که این خود منبعث از بصیرت الهی امام بزرگوار(ره) است.

  فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: استقلال، آزادی، سربلندی، عزت و افتخار ما همگی در گذشته، حال و آینده مرهون آن عزیز سفر کرده است و درود بر روان پاک شهدای عزیزی که با اقتدا به شهدای کربلا و یاران رسول الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ولی فقیه نماد عینی صراط مستقیم برای امت اسلامی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ولی فقیه نماد عینی صراط مستقیم برای امت اسلامی است