مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 02:352023-07-16اجتماعي

توفیقات دستگاه تعلیم و تربیت به برکت حضور نخبگان است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ماموریت سنگین و محوری شوراهای آموزش و پرورش در حوزه انسان سازی و تربیت انسان های در تراز انقلاب اسلامی، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ماموریت سنگین و محوری شوراهای آموزش و پرورش در حوزه انسان سازی و تربیت انسان های در تراز انقلاب اسلامی، گفت: یکی از اضلاع مهم این شوراها، حضور نخبگان و برگزیدگان حوزه تعلیم و تربیت است.

عابدین خرّم در هشتمین نشست سالانه نمایندگان استانی در شورای عالی آموزش و پرورش در تبریز، اظهار کرد: به طور یقین اگر توفیقاتی در دستگاه آموزش و پرورش داریم به برکت وجود همین نخبگان است و این توفیقات نشان از اهمیت آموزش و پرورش در نزد نخبگان جامعه و علاقه مندی آنان به کمک برای تعالی این حوزه است.

وی خاطرنشان کرد: شوراهای آموزش و پرورش دارای برکات زیادی هستند که مردمی سازی تعلیم و تربیت و نظارت و تصمیم سازی در این حوزه از جمله این برکات است و در دولت سیزدهم تلاش بر این است که این شوراها در حاشیه قرار نگیرند و وارد متن مسائل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی سند بنیادین تحول آموزش و پرورش را تجلی بخش فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی دانست و گفت: در حوزه تحقق عدالت آموزشی، اجرای سند تحول بنیادین و دسترسی به تحصیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیقات دستگاه تعلیم و تربیت به برکت حضور نخبگان است

توفیقات دستگاه تعلیم و تربیت به برکت حضور نخبگان است