مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-24اقتصادي

سازمان اقتصادی کوثر از دو پروژه زیان ده خارج شد


مدیرعامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر از خروج این سازمان از 2 پروژه زیان ده «برج های دوقلوی کیو خرم آباد و مجتمع تجاری یاسوج» به نفع مردم و جامعه ایثارگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانا،  حسین زاهدی با بیان این خبر گفت: ساخت برج های دوقلوی خرم آباد لرستان 10 سال پیش آغاز و قرار بود 3 ساله تمام شود، اما رها شد.

وی افزود: بر همین اساس، مدتی پیش با شهرداری و مسئولین شهری خرم آباد توافق کردیم که تمام امتیاز پروژه برج های دوقلو در اختیار شهرداری خرم آباد قرار گیرد.

زاهدی ادامه داد: کارشناسان کانون دادگستری خرم آباد باید حجم کار های انجام شده را برآورد قیمت کنند تا بر اساس آن، سازمان اقتصادی کوثر 50 درصد عایدی مبلغ را در بخش سود ده و اشتغال آفرینی استان لرستان مانند دامپروری، کشاورزی و معادن سرمایه گذاری کند.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثرگفت: مشابه این پروژه هم در شهر یاسوج استان کهکیلویه و بویر احمد بود که آن نیز قریب به 10 سال در مرحله گودبرداری متوقف شده است.

شریک سازمان اقتصادی کوثر در آنجا سازمان املاک و مستغلات تأمین اجتماعی بوده که این پروژه نیزتعیین تکلیف و فک قرارداد آن توسط دادگاه ابلاغ شده و بایستی سازمان تأمین اجتماعی آن را تحویل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اقتصادی کوثر از دو پروژه زیان ده خارج شد

سازمان اقتصادی کوثر از دو پروژه زیان ده خارج شد