مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-08سياسي

شروع عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر منازل و کسب و کارها در پلدختر


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر منازل و کسب و کارها (FTTH) در شهر پلدختر خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر منازل و کسب و کارها (FTTH) در شهر پلدختر خبر داد.

مجتبی صارمی هفدهم تیرماه در آیین شروع عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در پلدختر و معمولان که با حضور سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: اجرای این پروژه از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: برابر تکالیف قانونی باید تا پایان سال 1403 دسترسی 80 درصد خانوارهای شهری سراسر کشور به این شبکه پر سرعت فراهم شود که در لرستان نیز اجرای این طرح توسط اپراتورهای دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حوزه ارتباطات ثابت آغاز شده است.

صارمی ادامه داد: اپراتور آسیاتک به عنوان مجری استانی این پروژه براساس طراحی انجام گرفته باید نسبت به اجرای 20 کیلومتر حفاری و کابل کشی فیبر نوری معابر و خیابان های سطح شهر پلدختر برابر مجوز صادره از طرف شهردای اقدام کند.

این مسئول یادآور شد: باید دسترسی بیش از 6200 خانوار و کسب و کارهای تجاری، مراکز آموزشی و اداری به این شبکه پر سرعت، ایمن، پایدار و با کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر منازل و کسب و کارها در پلدختر

شروع عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر منازل و کسب و کارها در پلدختر