مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-24سياسي

البرز باید 50 هزار اشتغال در سال 1402 ایجاد کند


استاندار البرز با بیان اینکه مهارت آموزی کارجویان و فارغ التحصیلان، راهکار دست یابی به اشتغال پایدار است، گفت: البرز باید 50 هزار اشتغال در سال 1402 ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی عصر شنبه در قرارگاه اشتغال استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: یکی از موضوعات مهم ایجاد ارتباط بین کارجو و کارفرما است چراکه اکنون در البرز اکثر شهرک های صنعتی استان به نیروی کار نیاز دارند و از سوی دیگر با جمعی از فارغ التحصیلان بیکار مواجه هستیم.

وی ادامه داد: عدم تجهیز فارغ التحصیلان به مهارت، از جمله موانع سر راه کارجویان است، بنابراین ضرورت دارد که آموزش های فنی و حرفه ای و لینک دانشگاه ها با مراکز و واحدهای صنعتی در دستور کار قرار گیرد.

عبداللهی گفت: ایجاد امکاناتی همچون مسکن کارگری و اتخاذ تدابیر لازم برای تردد و حمل و نقل نیروی کار به شهرک های استان، باید به عنوان یک راهکار مد نظر متولیان امر باشد.

وی افزود: نظام مسائل مرتبط با اشتغال استان در قالب کارگروه باید احصا شود و موانع به صورت اساسی و گام به گام مورد برنامه ریزی و رسیدگی قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: حمل و نقل و اسکان ارزان برای نیروی کار باید برنامه محور دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز باید 50 هزار اشتغال در سال 1402 ایجاد کند

البرز باید 50 هزار اشتغال در سال 1402 ایجاد کند