مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:502023-06-27فرهنگي

قم بیشترین هنرمند تصویرگر بعد از تهران را دارد


مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی استان قم گفت: قم بیشترین هنرمند تصویرگر را بعد از تهران دارد که سطح کاری بالای هنرمندان قمی موجب کسب رتبه ها و موفقیت هایی از سوی آنان در رویدادها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید سلیمانی ظهر سه شنبه در نشست خبری سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم در نگارخانه فرهنگ اظهار داشت: استان قم در عرصه برگزاری این دوسالانه ها سرآمد است و حوزه تصویرسازی نیز ظرفیت خوبی در قم دارد.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی استان قم گفت: تصویرسازی در کشور ما سابقه دیرینی دارد و این پیشینه همچنان پشتوانه فرهنگ و هنر ایران است و در استان قم نیز با توجه به شرایطی که وجود دارد شاهد پیشرفت های خوبی در این هنر هستیم.

سلیمانی ادامه داد: از جمله عواملی که موجب بروز خلاقیت جوانان قم در هنر تصویرسازی شده است؛ وجود انتشاراتی های بسیار زیاد در قم است که نیاز به تصویرگران و گرافیست دارند.

وی بیان داشت: انجمن هنرهای تجسمی استان قم از سال 72 فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این مدت در رشته های مختلف هنری، دو سالانه های مختلفی برگزار کرده است و اساتید خوبی در این رشته، هنرمندان جوان را همراهی کردند.

مدیرعامل انجمن هنرهای تجسمی استان قم تاکید کرد: تصویرسازان در قم به شکوفایی خاصی رسیدند که استاد مهدی نوری در این عرصه پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم بیشترین هنرمند تصویرگر بعد از تهران را دارد

قم بیشترین هنرمند تصویرگر بعد از تهران را دارد