مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:492023-07-04سياسي

عملیات گسترده مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خلازیر ادامه دارد


شهردار منطقه 19 با اشاره به عملیات گسترده رفع خلاف از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ناحیه سه این منطقه، گفت: به منظور جلوگیری از تکرار متروپل ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: در راستای استیفای حقوق شهروندان و دستور قاطع دادستانی 37 تهران برای قطع ید افراد متجاوز به حقوق عامه و متصرفین فضاهای عمومی شهر، بناهایی که به صورت غیر قانونی و بدون مجوز در این محدوده احداث شده بودند برچیده و متخلفان راهی مراجع قضایی شدند.

وی افزود: این عملیات گسترده از از بامداد روز گذشته در محله خلازیر واقع در ناحیه سه منطقه 19 آغاز شده و طی امروز نیز ادامه داشته است تا به منظور جلوگیری از تکرار حادثه متروپل ها، بناهای ناایمن و غیرمجاز تخریب و رفع تصرف شود.

شهردار منطقه 19 در خصوص اراضی موقوفه در این محدوده که اغلب زمین های کشاورزی هستند گفت: این زمین ها از گذشته های دور در بین کشاورزان دست به دست شده و با تغییرات در مدیریت موقوفه قسمت هایی از آن توسط سوداگران تصرف شده است.

فرهادی با تأکید بر اینکه این ساختمان ها اغلب نا ایمن و پر خطر هستند به شهروندان توصیه کرد از این اراضی ملکی تهیه نکنند زیرا این املاک بلاتکلیف، بدون استحکام مناسب، فاقد پروانه ساختمانی، سند و امکانات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گسترده مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خلازیر ادامه دارد

عملیات گسترده مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خلازیر ادامه دارد