مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-06اقتصادي

افزایش یک هزار میلیارد تومانی اعتبار آبرسانی به روستاهای ایلام


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: یک هزار میلیارد تومان به قرارداد آبرسانی روستایی در قالب قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اضافه شد.

- پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام صبح پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مبلغ یک هزار میلیارد تومان اعتبار طی قرارداد فاز دوم محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای آبرسانی به روستاهای استان ایلام افزایش یافت.

‎ وی افزود: در فاز اول این پروژه قرار است آبرسانی 128 روستای استان با اعتبار 507 میلیارد تومان، به 200 روستا با اعتبار 720 میلیارد تومان ارتقا یابد.

  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: با پیگیری های نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی این رقم در فاز دوم به یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

  ناصری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مبلغ اختصاص یافته به فاز اول 700 میلیارد تومان بود، با پیگیری نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای عبور از شرایط تنش آبی در سطح استان و رایزنی، پیگیری و جلسات متعدد با وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، رقم این قرارداد در فاز دوم با افزایش 300 میلیارد تومانی به مبلغ یک هزار میلیارد تومان افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش یک هزار میلیارد تومانی اعتبار آبرسانی به روستاهای ایلام

افزایش یک هزار میلیارد تومانی اعتبار آبرسانی به روستاهای ایلام