مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-28اقتصادي

سازمان بورس برای هدایت بازار سرمایه باید قابل اتکا و اثرگذار باشد


کارشناسان بازار سرمایه معتقدند تصمیمات خلق الساعه، کنترل گری های دستوری و از همه مهم تر نبود یک سازمان قابل اتکا و اثرگذار برای هدایت بازار سرمایه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بازار سرمایه امروز هم روندی نزولی به خود گرفت تا هرچه که در ابتدای هفته ریسیده بود، پنبه شود، به عبارت دیگر، بورس امروز بار دیگر یکی از روزهای تلخ خود را سپری کرد و درحقیقت با شرایط به وجود آمده، تحلیل روند روزانه بورس کار ساده ای نیست و احتمال دارد در طول یک روز با تغییرات بسیاری همراه شود.

اتفاقات روزهای سپری شده در هفته جاری نشان داد که هر لحظه ممکن است با انتشار خبری جدید، روند معاملات به کل با تغییرات فاحشی همراه شود.

به هرحال بورس امروز نیز در حالی معاملات خود را به پایان رساند که شاخص کل بورس با افت همراه شد.

در جریان معاملات امروز نیز، نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی ها موجب قرمزپوشی بازار شد، به طور کلی می توان گفت که بخشی از رفتار امروز بورس تهران به دلیل شوک منفی وارد شده بود؛ زیرا این موضوع برای بسیاری از صنایع بی اهمیت بوده و تاثیری بر روند عملیاتی و سودآوری آن ها نخواهد داشت.

* وقایع ناخوشایندی که منجر به ضرر سهامداران می شود در این باره حمید دستجردی، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بورس برای هدایت بازار سرمایه باید قابل اتکا و اثرگذار باشد

سازمان بورس برای هدایت بازار سرمایه باید قابل اتکا و اثرگذار باشد