مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-18سياسي

آسیاتک مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده برگزار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجموعه انتقال داده های آسیاتک؛ مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده این شرکت (منتهی به اسفند 1401) چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مجموعه انتقال داده های آسیاتک؛ مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده این شرکت (منتهی به اسفند 1401) چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آسیاتک، مجمع عمومی عادی سالیانه مجموعه انتقال داده های آسیاتک، منتهی به اسفند 1401، چهارشنبه هفته جاری (28 تیر) در مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون برگزار می شود.

در این مراسم، اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه مندان می توانند از طریق این آدرس ، در مراسم حضور داشته باشند.

در بخش نخست این مراسم که مربوط به مجمع عمومی عادی سالیانه است، محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک گزارشی درباره عملکرد هیات مدیره و شرکت ارائه می کند؛ علاوه بر این، سهام داران صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی اسفند 1401 را بررسی و درباره آن، تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی منتهی به اسفند 1402 و انتخاب اعضای هیئت مدیره تصیم گیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیاتک مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده برگزار می کند

آسیاتک مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده برگزار می کند