مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-10پزشكي

فضای فیزیکی بیمارستان امام حسین زنجان مشکلاتی دارد


مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به وجود طرح توسعه ای برای بیمارستان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: فضای فیزیکی این بیمارستان مشکلاتی دارد که همین نما اقدامات را تحت تاثیر قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عباس جراحی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان آمار مراجعان یک سال گذشته به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را 970 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: این آمار نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی کمک حال دانشگاه علوم پزشکی در امر درمان است، افزود: مراکز درمانی تامین اجتماعی امکاناتی دارند که مورد توجه متخصصان در رشته های مختلف برای همکاری قرار گرفته است.

وی با تاکید بر تلاش انجام شده برای به روز بودن تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی تصریح کرد: در این راستا شبکه نوبت دهی که توانایی نوبت دهی به 100 نفر به صورت همزمان را دارد در هفته آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

جراحی از انجام 74 میلیارد تومان پروژه عمرانی درمانی در سال گذشته خبر داد و افزود: در این بازه زمانی 14 میلیارد تومان هم تعمیرات اساسی در این مراکز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای فیزیکی بیمارستان امام حسین زنجان مشکلاتی دارد

فضای فیزیکی بیمارستان امام حسین زنجان مشکلاتی دارد