مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-26سياسي

ضرورت عضویت وکلای جوان درهیات مدیره کانون های وکلا


ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان روز جمعه دوم تیر ماه جاری با حضور رییس اسکودا، رییس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مقامات قضایی این استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران(اسکودا)، در این مراسم که با حضور دکتر جعفر کوشا رییس اسکودا، دکتر مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان، دکتر جلیل مالکی رییس سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، دکتر صمد دهقانی رییس محاکم عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس، دکتر محمدرضا محمودی معاون قضایی رییس محاکم عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس و جمعی از وکلای دادگستری استان برگزار شد، ساختمان کانون وکلای دادگستری هرمزگان به صورت رسمی افتتاح شد.

در این مراسم دکتر جعفر کوشا، رییس اسکودا ضمن قدردانی از زحمات دکتر جلیل مالکی برای استقلال کانون وکلای دادگستری هرمزگان و تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه گفت: در هفته قوه قضاییه بسر می بریم و جا دارد یادی از شهید بزرگوار دکتر بهشتی کنم.

بنده افتخار شاگردی مرحوم دکتر بهشتی را در سال های 58 و 59 دارم.

در آن مقطع ایشان کتاب القضاء را برای ما تدریس می کردند و قرار بود که برای بار دوم از ما امتحان بگیرند که متاسفانه ایشان را شبانه به شهادت رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت عضویت وکلای جوان درهیات مدیره کانون های وکلا

ضرورت عضویت وکلای جوان درهیات مدیره کانون های وکلا